Kompleksowe działania, jakie może Ci zaoferować agencja marketingu internetowego, są skutecznym sposobem na wypromowanie Twojej marki w sieci. W zależności od specjalistów, jacy pracują dla danej firmy usługowej, możesz oczekiwać od nich serii różnych zadań, które dla Ciebie wykonają.
Badanie konkurencji i analiza danych
Interaktywna agencja marketingowa sprawdzi, jaka jest Twoja główna konkurencja i co sprawia, że strony o tej samej tematyce znajdują się na pierwszej stronie wyników Google. Upewni się, co działa, a co nie działa na Twojej stronie, aby móc zaplanować szereg kroków ku jej optymalizacji. Będzie mieć pod stałą kontrolą rezultaty każdej podjętej przez siebie decyzji, by eliminować działania nieprzynoszące zadowalających efektów, a kontynuować i wprowadzać nowe, dające widoczny wzrost widoczności w sieci i konwersji.
Budowanie strony internetowej
Jeżeli dopiero masz w planach założenie strony internetowej dotyczącej Twojego biznesu, to idealny moment na konsultację z agencją interaktywną. Dzięki temu już od samego początku będziesz budował poprawną pod względem technicznym witrynę, której treści będą dobrze dopasowane do Twoich przyszłych klientów. Jeżeli już posiadasz działającą stronę, specjaliści od SEO dopracują jej wygląd i zajmą się optymalizacją, aby miała krótki czas ładowania (co sprzyja wskaźnikowi CTR) i była pozytywnie odbierana przez Google. Dobiorą frazy kluczowe, najlepiej pasujące do Twojej branży i sprzedawanych towarów lub usług. Copywriterzy napiszą przyciągające oko opisy produktów i wpisy na bloga firmowego, który przedstawi Cię od strony eksperta w swoim zawodzie.
Stworzenie kampanii reklamowej online
Jeżeli zależy Ci na szybkiej widoczności, możesz polecić agencji, aby stworzyła dla Ciebie kampanie PPC. Dobrze skonstruowana reklama sprawi, że znacznie szybciej znajdziesz się na radarze potencjalnych klientów. Do najpopularniejszych form należą Facebook Ads, Instagram Ads i oczywiście Google Ads, a ich dobór zależy od Twojej grupy docelowej i branży. Opłaty pobierane są za kliknięcie linku, a więc nie trzeba się martwić o płacenie, jeżeli reklama nie zwróci uwagi użytkowników. W umowie zawieranej z agencją upewnij się, że będziesz otrzymywać regularne raporty z wynikami podejmowanych przez nich działań. Dzięki temu będziesz wiedział, które z nich przynoszą Ci zyski (a przede wszystkim nie narażają na straty) i będziesz mógł na bieżąco konsultować, jakie powinny być kolejne podjęte kroki i co należy zmienić w reklamie, aby przyciągała więcej klientów.
Jak wspomniano wcześniej, zakres usług oferowanych przez agencję interaktywną zależy od jej doświadczenia oraz liczby zatrudnianych specjalistów. Zwróć uwagę na opinie ich obecnych i byłych klientów, a także przeczytaj znajdujące się na ich stronie study case’y. Dzięki temu wybierzesz agencję najlepiej dopasowaną do swoich potrzeb.
Źródło fotografii: https://unsplash.com/@icons8
Dodaj komentarz