Wirtualne biuro można reklamować na wiele sposobów. Jednym z nich jest wykorzystanie możliwości, jakie dają media społecznościowe, a zwłaszcza ich najpopularniejszy przedstawiciel – Facebook. Sprawdź, jak podejść do promowania firmy, gdy Twoją usługą jest wirtualny adres.
Dlaczego Facebook?
Zanim rozpoczniesz działania promocyjne, powinieneś odpowiedzieć sobie na jedno bardzo ważne pytanie: dlaczego chcę założyć lub założyłem firmową stronę na Facebooku? Określenie celów jest kluczowe, a te mogą być różne – zwiększenie świadomości i rozpoznawalności Twojej firmy jako marki, pozyskanie nowych kontaktów lub po prostu większe zyski. Łatwiej będzie Ci zaplanować działania na Facebooku, gdy określisz, dlaczego to robisz. Strona firmowa to początek, ale popularny portal społecznościowy daje też możliwość zaplanowania i przeprowadzenia kampanii reklamowych w Menadżerze Reklam.
Wybierz swój target
Gdy decydujesz się na bardziej rozbudowane działania i chcesz postawić na kampanie reklamowe, platforma reklamowa Facebook Ads umożliwia sprecyzowanie, komu mają pojawić się Twoje reklamy. Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie zarządzać kampaniami na Facebooku, możesz to zadanie powierzyć specjalistom, którzy na co dzień działają w marketingu internetowym. To oni zdefiniują w ustawieniach kategorie grup użytkowników, rozplanują budżet na kampanie i będą monitorować ich efekty.
Zadbaj o dobry content
Strona firmowa na Facebooku, na której rzadko pojawiają się nowe treści, na pewno nie przyciągnie obserwatorów. Prowadząc wirtualne biuro, masz wiele możliwości, aby publikowany content był atrakcyjny. Możesz prezentować swoją ofertę za pomocą atrakcyjnych grafik lub cyklicznie w ciekawy i atrakcyjny sposób przedstawiać zalety korzystania z wirtualnego adresu. Im bardziej oryginalny pomysł na treści, tym lepiej, ponieważ wyróżnisz się spośród innych wirtualnych biur.
Pozwól klientom na wystawianie opinii
Facebook to także miejsce w internetowej przestrzeni, gdzie możesz kontaktować się z obecnymi i przyszłymi klientami. Wiele firm decyduje się na wyłączenie opcji dodawania recenzji. Wynika to z obawy przed negatywnymi opiniami. Warto jednak się z nimi zmierzyć. Gdy pojawią się na Twoim firmowym profilu, możesz na nie szybko zareagować i odpowiedzieć. Nie będziesz mieć takiej możliwości, gdy opinie zostaną dodane w miejscach, o których nie wiesz. Poza tym recenzje to dla wielu osób cenne i pierwszorzędne źródło informacji o firmie. Gdy zauważą, że klienci wirtualnego biura są zadowoleni z jakości usług, zachęci ich to do bliższego zapoznania się z ofertą.
Facebook wciąż zajmuje wysokie miejsce wśród mediów społecznościowych. Dlatego powinieneś wykorzystać jego potencjał, gdy masz w swojej ofercie wirtualne biuro.
Dodaj komentarz