
Zaprojektowanie skutecznej reklamy Google Ads jest trudniejsze, niż by się to mogło z pozoru wydawać. Dlatego, zamiast ryzykować swoim czasem i pieniędzmi, lepiej jest zlecić jej wykonanie specjaliście od PPC. Agencja e-marketingowa zadba o wszystkie czynniki, składające się na przyciągającą klientów kampanię. A jakie kroki musi spełnić każda reklama w Google? Kiedy wiemy, że przynosi nam korzyści?
Określenie budżetu
Specjalista musi wiedzieć, jakie opłaty jesteś w stanie ponosić w związku z publikowaniem kampanii. W zależności od tego, jakie budżety ustalicie, będziesz mieć szansę dotrzeć do większej lub mniejszej liczby odbiorców. Informacja o możliwych do wypełnienia opłatach pozwoli na adekwatne zaplanowanie wszystkich kroków, jakie obejmuje reklama Google Ads. Ominięcie tej części procesu lub jej niedokładne przygotowanie, może spowodować, że nie pokażesz się wystarczającej liczbie użytkowników, aby mogło dojść do ewentualnej transakcji.
Wybranie grupy docelowej
Bardzo ważne jest ustalenie, do kogo ma trafiać kampania. Brane są pod uwagę takie czynniki jak wiek, płeć, zainteresowania, ostatnie wyszukania (słowa kluczowe) oraz lokalizacja. Im dokładniej określicie, czym charakteryzuje się Twoja grupa docelowa, tym większa szansa, że kampania wzbudzi w nich zaciekawienie. Specjalista PPC (reklamy pay per click) poprowadzi Cię przez ten proces i pomoże w odpowiednim definiowaniu cech użytkowników.
Odpowiedni dobór słów kluczowych
Słowa kluczowe pozwalają użytkownikom odnaleźć Twoją ofertę w wyszukiwarce. Dzięki wybraniu metody Google Ads Twój link widoczny jest na samej górze wyników. Frazy kluczowe pojawiają się w nagłówkach oraz opisach reklamy. Stanowią sygnał dla potencjalnych klientów oraz Google, że na stronie znajduje się produkt bądź usługa adekwatna do zaprezentowanej treści. Specjalista Google Ads, zaproponuje kilka, a nawet kilkanaście różnych wariacji haseł i przeprowadzi testy AB. Dzięki nim wyłonione zostaną najbardziej chwytliwe sentencje.
Wzrost konwersji i rozpoznawalności
Jak w każdej kampanii reklamowej należy określić jej cel. Możesz być nastawiony na wzrost konwersji, rozpoznawalności bądź obu tych czynników na raz. Dzięki ustaleniu co będzie świadczyć o sukcesie reklamy, łatwiej będzie sprawdzić, czy podjęte działania są skuteczne. Specjalista zawrze ustalony cel w ustawieniach kampanii i będzie projektować ją tak, aby spełnić te wymagania. Jego doświadczenie pozwoli mu także wybrać ilość kampanii, jakie należy zaprojektować, aby dojść do zadowalających rezultatów.
Poszukaj agencji marketingowej cieszącej się dobrymi opiniami klientów i wieloletnim doświadczeniem. Korzystając z jej usług, możesz mieć pewność, że jej pracownicy zaopiekują się Twoją kampanią i zrobią wszystko, co w ich mocy, aby odniosła sukces.
Źródło fotografii: https://unsplash.com/@kobuagency
komentarze